canyurt Arkadaşlar biliyorsunuz turnuva başladı ve maçlardaki skorbordlar ve popup çok güzel aynı turnuvadaki gibi orjinal skorbord yapabilirseniz süper olur...
alicavdar Birde önemli pozisyonlardan veya gollerden sonra ekrana gelen euro 2008 animasyon görüntüsü olsaydı daha güzel olurdu oyun.
osm88 birde şu coca colanın adboard ı neden yarım yapmış ki ea diyordum dün bi baktım hakikatten coca cola adboardı yarım. ama rengini tutturamamaış ea :D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: canyurt yokmu şu skordordu yapacak biri herşeyi yapıyorsunuz bi bunumu yapamadınız :) Kıskandırmak gibi olmasın ama ben bu scoreboardu PES 2008'e yapıyorum. :) Euro 2008'den anlasaydım yapardım ama ben PES 2008'den anlıyorum... :rolleyes: