CRNL Sitemizde WDL adıyla bi kaç sene önce Makaay ın ve arkadaşlarımızın bulunduğu grupla bi çalışma olmuştu. Fakat o çalışmayı yapan arkadaşlar şu anda SCN kadrosunda olmadıklarından dolayı bizim öle bir projemiz yok.
Ottoman O yamayı yayınlayan arkadaşa özelden ulaşırsan sana yardımcı olabilir. http://soccercenter.net/uye/protagonist
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs fb nin ne başarısı war ki dream league de olsun Galatasaray'la Fenerbahçe'yi ayırmak istemedim.. =)
BeLeN67 arkadaslar biraz ugrasıpta kendınız yapamıomusunuz editorden ben yaptım oynuorum cokta guzel oldu
sslazio12 acaba senin gsnin uefayı aldıgından beri ne başarısı var? Otur bir bunu düşün bakalım uefada başarılar sana
Roy Keane FM 09 için yapmayı düşünüyorum.FM 08 için Rapidshare linki vardı sanırım;google'da aratırsanız bulursunuz;)