xkdemir arkadaşlar menejerlik modundayım futbolcularım çok çabuk yoruluyorlar niye ki? ayrıca maç sırasında oyuncu değiştirmek istediğimde sen bir takım seçmelisin deyip izin vermiyor. halbuki ben takımımı seçtim.
Inanc58 stamina antrenmanı yaptır. ofis ten calendar a gir. oradaki boş günlere stamina antrenmanı ekle. onlar otomatik yapıyor.
rapboyz inanc58 o zaman oyuncular antremandan sonra dahada yorulur yav :D en iyisi personel güncellemeden tıbbı personeli yükselt
Inanc58 Orjinal Mesajı Yazan: rapboyz inanc58 o zaman oyuncular antremandan sonra dahada yorulur yav :D en iyisi personel güncellemeden tıbbı personeli yükselt :D işleyen demir ışıldar :D