Crystal Her Şey Konuşuldu.Beklentileri,Değişiklikleri,Yenilikleri Özellikleri Peki Ama Ne Zaman Koasunda Çıkacak.Bir Bilgisi Olan Varmı.Duyumlar 2008 Kasım-Aralık Diyorlar Ama!!!!! Not:Biraz Erken Biliyorum...
TuNdRaLoWeR Evet,eylül çok erken,her serisini okullardan 1-2 ay sonra çıkarıyorlar,buda Muhammet'in dediği gibi kasım aylarına denk geliyor.