karakartalxxx Ya milelt ben daha önce fifa 07 kurdum saatlerce oynuyordum sonra sildim bir kaç ay sorna tekrar kurdum 10 dk oynuyorum atıyor nedendir acaba lütfen yardımmmm
MEHMET8060 arkadaşım .iso luysa daemon toolsun kurulumunu doğru yaptığına emin ol değilse kaldır baştan yükle hard discinde çok oyun varsa ondan dolayıda atabilir