cemalgs Arkadaşlar maça başlarken hata veriyor ve masaüstüne atıyor..Acaba neden..lütfen yardımcı olun..
TuRneR Yüklediğin yamalar varsa belkş ondan kaynalanıyor olabilir..Eger yama yuklemediysen demekki sorunun oyunda olabilir...Sana Tavsiyem oyunda yama varsa oyunu sil yeniden yukle..Yıne oyundan atıyorsa git oyunun yenisini al:D
cemalgs oyunun cdsi yok sorun o..arkadaşlar oyunu açtım oynadım sonra kanal yaması vardı (ntvspor) yenisini(ligtv) yükledim.. ve türkçe yamayı değiştirdim.. sonunda oyun gitti..