Orjinal Mesajı Yazan: Daedalus
Üçünüzede başarılar. Cemil Abi bana bir adım önde gibi geliyor:) Ama gönlüm Fenerbahçe'den yana:D
_
Oh be sağol emre taktiğimi tutturdum ben ve bir transfer yaptım.2.oldu gibi %99,9
İşte tek transferim yolda Daniel Carvalho var ve Edu'yu satabilirsem caner abi'nin önerdiği adamı alacam.Cemil abi ile batu abi alamadı

Ahmed Hassan yaşlı olmasına rağmen sağ kanatıma çok büyük yarar sağladı

1.maçta çok kötüydüm daha taktik ayarlamamıştım.2.maçta yani batuyla yaptığımızda taktik hatası yaptım maçın başında ve gol yedim.Sonra o iyi taktiğimi çıkarttım sahneye ve çok iyi oynadım.Çok boş bozisyonlar yakaladım ama gol atamadım.