flood olacak ama şu transferlerimi atayım yorum yapılacak birşeyler olsun en azından
ilk olarak defansın sağına muslu nalbantoğlunu getirdim hollanda nın Nec takımından

sıradan sağ kanat oyunucusu olarak özer vardı ve onuda alarak sağ tarafı mehmet topuz , muslu ve özerle bir dinamo halıne getirdim

sonra göbekte biraz etkısız kalacak gıbı geldı bana ve boşta olan klebersonu alarak kayseriye bır dunya yıldızını ayak bastırdım.

yetmedı göbeğe tam bır sağlamlık olsun diye ankara gucunden emre güngörle anlaştım

sol kanadım güçlü toledo va fatih ceylan var ama bana yetmez kırgız bir oyuncu olan emil ile anlaştım

son olarak gundemımde bir oyuncu var marco marin takımıyla anlaşmak üzereyim onuda alırsam transfer benım için bitecek satılık oyuncularım var onları satarak para gelişi sağlayacağım
