Milliler final hakkını kaybetti!
Bayanlar Avrupa Hentbol Şampiyonası play-off rövanş maçında Türkiye, Danimarka'ya 21-19 yenildi ve finallere katılma şansını kaybetti. İlk maçı 25-24 kazanan Millilerimiz rakibine 2 farklı kaybedince Avrupa Şampiyonası finallerine katılma hakkını yitirdi.
DANİMARKA: 21 - TÜRKİYE: 19
Salon: NRGi Arena
Hakemler: Peter Brunovsky x, Vladimir Canda x (Slovakya)
Danimarka: Karin Mortensen xxxx (Pedersen x), Aaen x 1, Luise Mortensen xx 4, Nielsen x, Skov xx 3, Jorgensen xxx 5, Kviesgaard x, Berit Kristensen x, Kamilla Kristensen x 1, Krogshede xx 3, Norgaard x 1, Sjoberg xxx 3
Türkiye: Sevilay xxx (Serpil Soylu xx), Gülsüm x, Yeliz Yılmaz xx, Gonca xxx 4, Yeliz Özel xxxx 11, Serpil İskenderoğlu xxx 3, Yasemin x, Esra xx 1, Senar xx, Betül x, Seyhan x, Fatma
İlk yarı: 12-5 (Danimarka lehine)
İki dakika cezası alanlar: Yasemin, Fatma, Gülsüm (2), Yeliz Yılmaz (2), Seyhan (Türkiye), Kamilla Kristensen, Nielsen (3), Jorgensen (Danimarka)
Diskalifiye: Nielsen (Danimarka)
Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Atalay ile Spor Toto Teşkilat Müdürü Bekir Yunus Uçar'ın da izlediği karşılaşmada, çok sayıda gurbetçi taraftar milli takıma destek verdi.