silkici geç emekli olma yaması varmı arkadaşlar menejerlik modunda galatasarayı alınca c.ronaldo yu getirmek istiyom ama kariyerimin artması lazım o zamanda emekli oluyolar aca geç emekli olma yaması var mı ben bi ara duymuştum ama bulamadım
yusuf_ kardeş cm den gir onların yaşlarını 18 yap yani 1990 yap yaşlanmıyorlar kardeş ben böyle yapıyorum
BERoKoNy cm 08 de emekli olacaqı yaşı war onu yükseltebilirsiniz...en fazla 45 oluor...asma genelde yaşlı oyuncuların güçleri gitgide düşüyor...gençlik akademisini tavsiye ederim 8-9 sene sonra gerçekten genç ve güçlü oyuncular gelior
dora07 abem o parayla ilgili paran varsa istediğin oyuncuyu alırsın ben 3.sezonda ronaldinho yu aldım mesale
yurtoglu Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy cm 08 de emekli olacaqı yaşı war onu yükseltebilirsiniz...en fazla 45 oluor...asma genelde yaşlı oyuncuların güçleri gitgide düşüyor...gençlik akademisini tavsiye ederim 8-9 sene sonra gerçekten genç ve güçlü oyuncular gelior peki cm den gençlik akademisinde oyuncuların isimlerini değiştirebiliyor muyuz?