cemalgs Arkadaşlar fifa08 maça başladığımda video görüntüleri yok.. devre arası ve maç sonu oluyor yine video görüntüleri yok.. Birde replay çok kötü oldu.. Acaba bunu nasıl düzeltebilirim.. Yada bunu zipleyim bana gönderecek varmı?.. Lütfen..
cemalgs sanırım video sorunundan olmalı ki oyunu kapatınca donup kalıyor ancak bilgisayara restart atınca masaüstüne gelebiliyorum..