eaglemre arkadaşlar pes 6'da ispanyol spiker var mı ?geçen we 13 oynarken ispanyol spiker vardı.gol demesi müthiş.
ocpm41 ispanyol spiker var oyunu ilk kurarken ingilizcenin yanında ispanyolcayı da seçmen lazım ben ispanyolca kullanıyorum ve diğerlerinden daha güzel ;)