arkdaşlar 8800 gt ekran kartım var bütün özellikler açık ve full detailde oynuyorum ama manchester unitedla maç yapamıorum:S maç başlarken sağ alt köşede pes2008 baloncuklarında kalıo oyun açılmıo maç:S
bazen devre aralarındada aynı problem oluyor başka takımlarda onun dışında oyun içinde kasma yada takılma gibi bi problemim yok ama bu yüzden kupa yada lig açamıorum yardım edebilicek olan varmı napmam gerekiyor şimdiden teşekkürler arkdaşlar..............