Arkadaşım menü müziği yapman için mp3 waw çevirip waw`ıda adx formatına çevireceksin.Çevirdikten sonra o_sound`u açıp şarkıların ismini unknow_00054 yazıcaksın sonra onalrı bir klasöre koyup dat/içindeki o_sound dosyasına ımpportlucaksın..Ama bn denedim olmadı boyutlarından galipa...Eğer bn edit menğüsüne felan yapıcam diyosan unknow00054`den unknow_00064 kadar yazıcaksın isimleree