zindan_55 iyi güNleer arkdaşlar biz 2 3 arkadaşlarla düşündük fifa 09 için güzel bi yama yapmaya karar verdikkk ve bunun için iyi face iyi pankart iyi forma vb. şeyler yapanları yama yapmaya çağırıyorum isteyenler banaa pm atsın :D saygılarımla ZİNDAN_55
zindan_55 ewet çıkmadı fifa 09 için süper yama yapmayı planlıyozzz ? 2 3 ay sonra başlıcazzz şimdi arkadaş topluoz ! ! !
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: zindan_55 ewet çıkmadı fifa 09 için süper yama yapmayı planlıyozzz ? 2 3 ay sonra başlıcazzz şimdi arkadaş topluoz ! ! ! :):)