ceday Herkeze selam arkadaşlar fifa 09'da neler olucak bilen var mı?Ben Rusya,Arjantin,yunanistan liglerinin olucağını ve büyük klüplerin stadlarının olucağını duydum?gerçekten doğru mu bilen var mı??paylaşım için herkeze teşkürler:)
mamila beyler şuan hiç bir şey belli değil duyduklarınıza inanmayın sadece şunu biliyorum genişletecekler oyunu bea pro modu yenilenecek
DECISION hic büyük umutlara kapilmayin arkadaslar oyunda fazla birsey degismeyecek eski oyunu biraz degistirebilirler ama oyun 100% currentgen, nextgen degil yani kaynak fifa09.de
ceday peki yeni ligler ve stadyumlar olucak mı?örneğin rusya ligi yada şükrü saraçoğlu stadyumu çünkü 2009 sezonunun uefa finali saraçoğlunda oynancak!
Inanc58 3 büyüklerin stadları ve olimpiyat stadı olsun. arjantin ve rusya ligi olsun. bunlara daha fazla bişey eklemezler. bide cinematics yenilenir. yani gol sonrası sevinçlerde değişme olabilir. bunları 08 üstüne ekleyip yaparlar. alt yapı değişmez yani.
Exvision 1- 'Olucak' diye bir kelime yok dilimizde 'olacak' var. 2- Bu tarz bilgiler kulakdan dolmadır, yapımcılardan duymadıkça inanmayın. 3- Konu için çok erken. Onun için kapatıldı.