ceday arkadaşlar fifa 09'da neler olucak bilenininz var mı?ben rusya ligi arjantin liginin ve büyük klüplerin stadlarının olucağını duydum doğru mu?
haskut türkiye ligini iyi yapsınlar.3 büyüklerimizin stadadlarını yapsınlar. nexgen olacak diolar keşke olsaa... ama daha net bişi duymadımm