emozer arkadaşlar ben pes2008 oynamak istiyorum,256 ram 128 ekran kardı 40 gb harddisk,2.8 ghz hız var çalıştırabilimiyim ufak ihtimalde olsa ,lütfen olur diyin lütfen..