Orjinal Mesajı Yazan: kloseumut
evet bu sene iyi işler yapacağına eminim ayrıca güven güneri iyi transfer gerçek hayattada çıplak gözle izlemişliğim varda:D faydalı olur sana..
Yüzümü kara çıkarmıyor sağolsun.
Transfer sezonunu kapattık, gelen oyuncuların listesini vermiştik. İşte gidenler;

Bu sezon TSL hesapları yaptığımız kadromuz ve taktiğimiz;

Söylediğimiz gibi Bank Asya' ya fırtına gibi girdik.

İkinci hafta maçında ise nefesler kesildi. Kocaelispor karşısında 1-0 öne geçmesine rağmen üstünlüğünü koruyamayan hatta 3-1 yenik duruma düşen Giresunspor tüm hatlarıyla yüklendi ve 3 puana uzandı.

Türkiye Kupası' nda yine tecrübeli Fevzi Tuncay başımızı yaktı. 34' ünde hala formunda. Kupaya erken veda ettik.

Sonuna kadar hakettiğimiz maçı ne yaptıysak çeviremedik.

Ordu' da, kupanın intikamını aldık.

İstatistikler yalan söylemez, 15 dakikalık hücumla maçı kazandılar. Rafael 21 dakika oyunda kalarak maçın adamı oldu ama Sinan Bolat' ın ondan aşağı kalır yanı yoktu.

Ve işte efsanevi bir maç. 2-0 yenik duruma düştük, yine her şeyi bırakıp hücum yaptık. 3-2 öne geçtik derken saçma sapan bir gol yedik ve o sinirle masanın klavye konulan yerine bir yumruk patlattım ki 2 dakika onu yerinden çıkarmakla uğraştım. Neyse ki 88' de attığımız golle 3 puanı aldık.

6 hafta sonunda ligde oluşan puan durumu;

Takımla ilgili gelişmeler;
Geçen sezon harikalar yaratan Çağrı Yarkın bu sene saç baş yolduruyor.
Yine geçen sezonun asist kralı Gökhan Emreciksin ilk iki haftadan sonra piyasada yok. Şu anda sakatlığı sebebiyle iki haftalığına sahalardan uzak kalacak.
Takımın yükselen yıldızı Emrah Açıl, attığı kritik gollerle ve yaptığı asistlerle çok formda olduğunu gösterdi.