Evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi fifa manager 2008 ve daha ilerki oyunlarına bir grup kişiyle yamalar yapmayı düşünüyorum.Sizlerdende yardım yapabilecek kişiler olursa sevinirim bu gruba katılmak için iyi derecede bilgisayar kullanmayı bilmeniz şuanlık yeterlidir.Ufak ufak çalışmalara başlayıp deneyim ve tücrebe kazanınca dünya çapında yamalar yapacağımıza eminim.Şimdiden yardım etmek isteyen kişilere çok teşekkür ederim.