ayko26 Arkaşlar fifa da takas yaması var mı yani oyuncuları satılık kiralık yapıyoruz ya takas yapma yok mu mesala drogba tevez takası gibi?
Inanc58 iyi bir konuya değinmişsin bence. takasta olmalıydı oyunda ama malesef oyunu yapanlar uğraşmıyorlar. böyle bişey olsaydı manger mod biraz daha zevkli olurdu.