herhangi bir internet dosyasının ozellıklerıne girip mozilla yap ve o dosyayı açmaya çalış,format atmana gerek yok yada mozillayı tamamen sıl : ilk once kaldır programı sonra C: Document and Settings\user\Application Data\Mozilla,Program Files'daki mozilla klasorunu local settings'deki mozilla ile ilgili herşeyi(C: Document and Settings\user\Local Settings) sil ,daha sonra kayıt defter programı olan ccleanerla kayıdı temizle yeniden mozillayı kur bakalım bi tepki vericek mi;)