hmzdsrt ARKADAŞLAR BEN PES2008 DE CAMERAYI ACIP FOROMU ÇEKİOM OYUN İÇİNDEN HERŞEY TAMAM DA YANDAN BAKINCA KAFA TİPİ DEĞİŞEMİOM YANDAN KÖTÜ GÖRÜNÜO NASIL YAPIAZ ??? YANİ FOTOYU ÇEKTİKTEN SONRA YANDAN KAFA TİPİNİ DÜZELTEBİLİOZMU ?