71x Ağ Banlantısı İle İlgili Sorunum Var Arkadaşlar yanımdaki ev ile ağ bağlantısı kurduk fifa hariç her oyunu güzel oynatıyor . Ama fifa 08 e gelince bi türlü oyuna bağlanmıyor sürekli 'CONNECTION LOST' diyor. Bi Yardım Ederseniz Sevinirim :D
Inanc58 ağ bağlantısı hatası değil o. fifaya girin. multiplayer filan oraları bitirince birbirinizi göreceksiniz listede. ordan bağlanmaya çalıştığınızda connecting lost diyorsa windows tuşuna basıp masaüstüne gelin. güvenlik duvarınız muhtemelen açılmış olacaktır ve sizde ordan engellemeyi kaldır seçeneğini seçip oyuna devam edeceksiniz. başka bi bilgide eğer oyundan atarsa fifanızı orjinal ayarlarıyla yeniden yükleyin. yama filan varsa oyunlarda oyundan atar. burada dediğim ayar tuş ayarı veya görüntü ayarı anlamında değil. görüntü ve tuş ayarları önemli değil. ancak oyunda forma top vs..... yamalar varsa datalar değişik olacağı için oyundan atacaktır.