Elano Blumer yüklediğin resmi yamanın üzerinde UK mi yazıyor NORDIC mi?? eğer UK yüklemeye çalışıyorsan, nordic yükle... eğer nordic yüklemeye çalışıyorsan, UK yükle...
girhan kardaş sahteyse oyunun nordic orjinalse uk'u indircen 1'i 2'yi ve 3'ü indir 1'i ilk kur sonra 2'yi sonra 3'ü kur çalışır onu ben çok zor keşfettim ben 3'ü indircektim çalışmadı sonra 1 ve 2 indirip deneyim dedim sırayla yükledim oldu iyi seyirler
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: girhan kardaş sahteyse oyunun nordic orjinalse uk'u indircen 1'i 2'yi ve 3'ü indir 1'i ilk kur sonra 2'yi sonra 3'ü kur çalışır onu ben çok zor keşfettim ben 3'ü indircektim çalışmadı sonra 1 ve 2 indirip deneyim dedim sırayla yükledim oldu iyi seyirler Adamın avatara bak:D
girhan ne var la senin avatar çok düzgün yaaaaaaaaa çarşı kalktı olum kafana sok bunu gelmiş beşiktaşlı çarşı yazıyo beşiktaş çarşıyı kullanmıo lan çakal adam adam ol biraz adam ben 1 yıldan beri burdayım ya sen 1 ay
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: girhan ne var la senin avatar çok düzgün yaaaaaaaaa çarşı kalktı olum kafana sok bunu gelmiş beşiktaşlı çarşı yazıyo beşiktaş çarşıyı kullanmıo lan çakal adam adam ol biraz adam ben 1 yıldan beri burdayım ya sen 1 ay Adamın asabını bozma!Senin gibi biri için ban yemek istemiyorum.Ben buraya 2007'de üye olmuştum.Hesabım kapatıldı.Yeniden açıp adminlere bildirdim bişey demediler.Hem Çarşıyla BJK'nin irtibatı bitsin bitmesin ben herzaman Çarşıcıyım.Sapık sapık avatarlar koyup bana laf sokmaya çalışma.İnşallah ban yersin.
03Gs1905 Hakikaten bu foruma belli yaş değilse bile IQ sınırı koymamızın vakti gelmiş anlaşılan.Ne bu çocukça kavgalar çocukça tartışmalar.Yok avatarında gül bitmişte felanmışta filanmışta.İkinizin hesaplarını da konuyu da kapattım.