rapman arkadaslar ne güzel oynuyorum ilerliyorum kaydettiğim oyunu açmak istiyorum Kayıtlı oyun yüklenemedi diyor basdtan baslamak zorunda kalıyorm napıcam :((((((((
Cr9 C:\Documents and Settings\Administrator\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\games Burada hangi oyun senin oyununsa onu kopyala bi yere yapıştır;)
Eusebio valla oyun mefta olmuş. İnternetten indirdiysen veya cd gerçek değilse olabiliyor böyle sorunlar.