başlıkda dediklerimden kurtulmak için:
1-)Oyunu açarken modemi kapatmak
2-)FireWall programlarından birini yükleyip oyunu açtıktan sonra engellemek.Benin önerin FireWall ZoneAlarm(internette araştırırsanız bulursunuz)
ikisinden birini yapıp konamı reklam panoları ve maç açılırken gelen konamı yazısında kurtulabilirsiniz;)