Orjinal Mesajı Yazan: fikret1200
buyur umarım istediğin gibi olmuştur elimden geldiğince yapmaya calıştım

ss

kardeşim çok tşk ederim sana katkılarından dolayı ama görüntü biraz daha soluk değil de canlı olsa ve nike işareti şortta yok ve üstteki nike de pek içaçıcı olmamış yanlış anlama bu sölediklerim seni kırmak amacıyla değil kesinlikle yanlış anlama