megapixcell Arkadaşlar Arda ikinci sezonundan Beşiktaşa yada Fenere transfer oluyor. Sözleşme yenilemiyor ce satılık olmıyan oyuncular arasına da alamıyorum. Bunu önlemenin bir yolu var mı acaba ?
oxxo535 Valla oyuna başladığın an yenile kontratı belki olur ben de hep gs ile oynuyorum oyun başında kontrat yenilersen gitmiyor.