öncelikle konu sabit kalsın........arayan çok kişi tanıorum
şimdi kitserverimiz varya onu kuruoz
sonra gbdnin içinden unidenen o dosyaya girioruz
dielim fb forması ekleyeceğız
1yeni klasör oluşturuoruz ismni ise "TSL" veya "other a" dioruz
2 az önceki klasörün içine fb gs veya bjk klasörlerini açıoruz
3 sonra fb kalasörünün içine girip ga px gp gibi formatlardan klasör oluşturup pa gp gibi isimler veriorus içinede formayı atıorus
4 map oluşturmak için diyelim "tsl/fb" yapıorus yani (takım ID) (hangi klaösr
......................................................179,"tsl/fb"
bu formatta ekliorus