Arkadaşlar ben dün bir dvd fifa 07 aldım cd yi taktıktan sonra autorun geliyo ınstall diyorum sonra karşıma anlaşme geliyor onada evet diyorum ancak ona evet dedikten sonra karşıma diractx sorunu çıkıyor orda directx in yüksek olduğunu ve bana directx in eski bir versiyonunu indirmemi söylüyor bende directx in 9.0c versiyonu var ama yinede yüklemiyo bir de eski versiyon yüklemeye çalıştığımda yüklemiiyor