Pes 2008 oyunu DirectX 10 ile Çalışmıyormu ? Oyunu Çalıştırtırdığımda Şöyle bir uyarı alıyorum

Resmi Siteden Bütün Güncellemeleri yaptım ama malesef çalışmadı buun için bir yama yada Patch yokmu acaba
Makinemin Özellikleri Şöyle: Vista Ultimate , DirectX 10 ,PC2D 3.0, Gigabyte 8800 GT, 4 GB Ram