Dost_1903 Arkadaşlar bu futbolcuyu villarealden 6 milyon euroya aldım 1 senede fiyatı 20 milyon euroy oldu harika bir oyuncu takımımın orta sahadaki dinamosu bide rafael van der vaart la iyi 2 li oluşturdular. Tavsiyem kaçırmayın 21 yaşında :)
istanbul_91 se hangi takımsın bide villeraelden nası ucuza almısın valla ilginc çok ii adam ooo tek kelime mükemmel