Orjinal Mesajı Yazan: Wenger
Orjinal Mesajı Yazan: rx
ajax altyapısını bilmeyen yoktur,orada yetiştiğine göre birşeyler vardır ancak solda arda ve kewell varken bu adamın alınması bence gereksiz oldu
Ferdi alındığında Kewell yoktu.
biliyoruz heralde sadece demek istediğim madem sol kanata adam alacaktılar bu adamı niye alıyorsunuz,lüzumsuz bir transfer,yetenekli oyuncudur ona sözüm yok ama bari kiralayın şunu bir takıma hiç değilse çürümesin