yha fifa 08 menejer oynuorm bana göre 23 yaşındaki oyuncu hep yaşlı gelio we 20 yaşında aldıqım oyuncu 22 yaşına gelince satıyorum.neredeyse her sezon takımın %50 si değişio.bana yardım edin menejer in tadını alıorm yawww :(...çok saçma oldu ama napim...yardım edin...yorumlarınızı bekliorm