Arkadaşlar yeni takım kurdum.. fakat maça başlarken maç kadrolarını gösterdiği yerde oyuncuların yeni isimleri varken maçın içindede altta ve maç başlarken açılan popups'da oyuncunun eski isimlerini gösteriyor.. nasıl düzeltebilirm.. birde maç için takımı seçerken takımın formasını göstermiyor.. Lütfen çok acil..