lordalpi94 arakdaslar ben we2007 indirdim içine türkcell süperlig yamasını attım.trabzon sporun forması werder bremen ile aynı.bunun normal trabzonspor forması olması için ne yapmalıyım
salo1112 ARkdaşlar Yeni Konu Açyım We 2007 İçin Yamalar Orda Olucak Ama Şuan Eklemedim İsterseniz Ekleriz