Galatasaray 2008-2009 Formaları
SS
Bu PES 2008 Bunu Fifa 2008'e uyarlıyacak kimse varmı
Ben acemiyim yaparsam kötü olur.
walla süper forma . bu gerçek mi.?
ger.ekten mükemmel ne olur yapacak olan varmı?:.
Al kardeş çok kaliteli olmadı ama işinizi görür herhalde.
renkLeri ii ayarLayamamışsn ayrıca awea yazısı ii deiL gerisi ii..
iğrenç olmuş bjk liyim ondan :)
iii
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: