türkçe menülü fifa 08 gerçekçi oynanış ser.v3.yama yaptım. ama oyun ayarlarında bir (amt.yarıpr.prf.dünya kls) dan başka seçenek çıkmıyor. diger versiyonları denedim, sonuç aynı. nasıl yapacığım konusunda detaylı yardım bekliyorum. tşk. cm08'i bütün yamalar için (örn. gerç.oyn.ser.) kullanabiliyozmu, nasıl.