manostas bu konuyu daha öncede açmıştım ama hatalı başlık demişti yeniden yazıyorum windows eskisi gibi kapanmıyo mavi ekran çıkmıyo onun erine küçük kutucuk çıkıo eski biçim yani dediler ki format at başka yolu yokmu? lütfen cvp
.Hakan. Yardım etmek isterim ama bir fikrim yok. Şimdi de konu yanlış yerde olmdasından kitlenebilir. Hem burd sana yardım edecek kişi pek çıkmaz. Sen doğru yere taşı.Doğru yer için tıkla
osi_alex Windows un öle olmadan önceki en önce zamana atıyorum 4 ay önce öle değilmiydi pc yi 4 ay öncesine al tabi o zaman kötü olabilir. Ama format at.