Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba kardeş ss filan önce doğru düzgün bir giriş yap Evet katılıyorum.. Başarılar,, Grubun çok zorr..
EgmN bencede bikaç ss koysan daha iyi olurdu kardeş bişey sorcam ya ben de bi milli takımın başıa geçmek istiorum nasıl geçebilirim şuan oynadıım kariyerde başka bi menejer açmadan bilen varmı şmdiden teşekkürler ve karierinde başarılar
alptug_1p1 ilk antreman maçımı yaptım fransayla iyi başa çıktım ama nicolas anelka'ya 61. dakikada dayanamadım ve malesef France 1-0 Turkey
alptug_1p1 ben euro 2008'de başarılı olamadım ilk maç italy 0-0 turkey ikinci maç turkey 2-3 holland üçüncü maç ingiltere 5-2 turkey malesef elendim ama durmak yok yola devam diyerek 2010 world cup'da devam edeceğim beni bekleyin...