kezman_359 arkadaşlar ben pes 2008i dvd dosya kurtarma programıyla.Oyuna tıklıyorum ama pes 2008 yazısı .ıkıyor üst taraflara da baloncuklar gidiyor ama çok beklememe rağmen açılmıyor oyun.sizden isteğim ne olur bi yardım edin :rolleyes:
kezman_359 kaç kere yükledim düzelmedi kardeş c:/ boş alan= 13.5 gb d:/ '' '' = 10.8 gb e:/ '' '' = 12 gb