gecekondu1910 yaw benim 3 tane ülkem kaldı(ingiltere,italya,hollanda) hepsinin de be a pro challenge ı var hepsinde de yıldıray baştürk ü seçmemiz gerekiyo.çok denedim ama be a pro challengı geçemedim.ne yapmam gerekir sizce?:D
volkanmc slm ya şu maçlarda kazandığın assaign points ler var ya onları hemen harcıyor musun yoksa ileride başka işlere de yarıyopr mu?
pedo oturup ağla başka çağren yok abi bu ea sportsun yaptığı oyun lar işte ya oynamayacaksın yada pes serilerini deneyeceksin
kamal_falcon Orjinal Mesajı Yazan: volkanmc slm ya şu maçlarda kazandığın assaign points ler var ya onları hemen harcıyor musun yoksa ileride başka işlere de yarıyopr mu? onlar oyuncularda kullanılıyor oyuncularını geliştir özellikle nihatı çünkü gelecekteki rakiplerin zor olacak birde ümit karanı ve rüştüyü geliştir ilerde fıstık gibi oyuncuların olur özellikle bu üçlüye kullanırsan bu puanları
kamal_falcon Orjinal Mesajı Yazan: pedo oturup ağla başka çağren yok abi bu ea sportsun yaptığı oyun lar işte ya oynamayacaksın yada pes serilerini deneyeceksin kardeş pes te de kariyer bitmiyoki ancak takım batırana kadar yani acı sonla bitiyo tatlı sonla bitse neyse