fedai152 Arkadaşlar yeni bir takım yarattım ancak forma ekleyemiyorum.Kit Raptor'da da CM 08'de de kurduğum takımın ismi yazmıyor.Lütfen yardımcı olun.
Inanc58 oyun içinde yarattığın takıma forma ekleyemezsin. sadece orada forma rengi deseni filan onları ayarlarsın. sen takımını cm08 de yaratacaksın. forma filan herşeyi oradan eklemek zorundasın.