Orjinal Mesajı Yazan: myers
dostum Fener ve Kayseri arayı açmış görünüyor ama bir galibiyet serisi yakalarsan güzel olur.
Evet umudum o zaten. Bu sezon hedefim 4. bitirip İnter-Toto'ya girebilmek. 2. sezon ise artık zirveye oynayacağım.
Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
iki transfer de güzel,,trabzonu 2.devrede patlama yapmış olarak görmek istiyrz
Başarılar tekrar..
İnşallah Tolga :) Br galibiyet serisi yakalarsam gerisi kolay. Şu sezonu ilk 4'ün içinde bitirsem süper olacak.
SİZE EN SON VERDİĞİMDEN SONRAKİ MAÇLAR:

Rahat bir maç oldu. Bu maçla birlikte kupada gruptan çıkmayı garantiledik, FB maçına rahat çıkıcaz.

Bu maçta defans hataları beni çıldırttı. Kafayı yedim Naapcam ben bu defansla:)

Rize maçının şokunu güzel ve çabuk atlattık:). Gao Lin'in performansı umut verdi.

Fenerbahçe karşısında güzel sonuç ve oyun fena değildi.

3 SİVAS'LI TRABZON YOLUNDA
Yine FOTOMAÇ farkı!!! Trabzonspor gelecek sezon için 3 Sivas'lı Mehmet Yıldız, Abdurrahman Dereli ve Yasir Elmacı ile anlaştı haberi bir tek fotomaç yaptı.


http://www.sivasinsesi.com/images/genel/3306032008174226b.jpg
DEVAMI GELECEK.