Bonservisi hakettiğinden fazla olan bir oyuncuyu almamak alamamak değildir. Ne demek olduğunu herkes bilir;).
Aziz Yıldırım'a saldırmanız ondan daha iyi bir başkana sahip olduğunuzdan değildir. Bırak burda Gökhan Ünal'ı tartışın. Ne diye Aziz Yıldırım'ı karıştırıyorsun.