kamal_falcon ben başlayayım chelsea almanya1. si bu 2.si barcelona italya 2007-2008 sezonundayım iki menejer oynuyorum kezman ve saviola çok güzel oynuyor barcelona da bi de forlan ı alırsam çok güzel olacak