Merhaba arkadaşlar FM 2008 e yeni başladım ve ilk takımımı Kayserispor yaptım...Kayserisporla yaptığım 5 hazırlık maçının 4 ünü kazanıp 1 ini kaybettim..Ve şu an Transer olarak İbrahim Kaş ve diğer takımlarda n 3 oyuncu aldım...Kariyerimi Fotoğraflarla süslendirerek buraya yollayacağım... :)