Profesyonelce bakın arkadaşlar.
Ben işte bunu anlamıyorum, hadi futbolcular, teknik direktörler profesyonelce bakar olaylara da, taraftarın profesyonelce bakması nedir ya? Zaten taraftarlık duygu işidir, mantıklı bir sebeple bağlanmazsın ki. Hangi takım bana daha çok para verirse o takımı tutarım diyen bir taraftar, olur mu sizce? Tabii ki kendi takımının yetiştirdiği yetenekli bir oyuncunun ezeli rakibi için top oynamasına kızacak, ne var bunda?
Emre'ye gelince; İnter'e gittiği zamanı da hatırlıyorum, ben hiçbir takıma imza atmadım dediği zamanları, o yüzden pek bir garip karşılamadım Fenerbahçe'ye gelişini. O olaylardan sonra da Okan'la birlikte gelmesini istemediğim bir oyuncu oldu. Ama tabii ki üzülürüm Fenerbahçe'ye gelmesine, ne kadar yetenekli bir oyuncu olduğunu da biliyorum çünkü Fenerbahçe'ye faydalı olabileceğini de.