betton Orjinal Mesajı Yazan: m.ikbal kale arkası full gese formalı ama fb bayrağı sallıyo:D:D hakkaten haa :d:D
sari__lacivert bisey sorcam neden bu bayraklar her zaman ceyrek cikiyo. mesela mac baslamadan once kamera kale arkasindaki buyuk boy bayragi gosterirken de ceyregi cikiyo sebebi nedir bilen var mi? yada sadece bende mi oyle??
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: m.ikbal kale arkası full gese formalı ama fb bayrağı sallıyo:D:D hahaha süpersin kardeşim yaa.. :D:D:D yama güzelde biraz değişik geldi..hentbol kaleleri gibi olmuş..:D:D
SaR1 Orjinal Mesajı Yazan: __BuRaK emeğine sağlık ama bence gereksiz yani... evet bencede halı saha maçına dönüyor oyun yine de emeğe saygı :D
ugurow YA KArdeş sen bunu BIRAK da su resimdeki gibi ise senn PES sU TARAFTAR YAMASINI WER sen BAna kARdeş HAde cwp beqLiom msn =>> ultraslan@ugurow.com
xanberk WE ARE ONE arkadaşım şu galatasarayın parçalı formasını verebilirmisn yada yada aldığın siteni linkini verirmisn?